Zdalne nauczanie
Zapraszam do korzystania z materiałów stworzonych z myślą o zdalnym nauczaniu.
Zbiory zadań (stworzone we współpracy z licznymi specjalistami)
1. Kompetencje emocjonalno- społeczne (zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne)
https://docs.google.com/document/d/1dRL7Jy1kJYre0eF0BJ2XVZDxWY6CnB0-F9l4odbBX2o/edit?usp=sharing
2. Funkcjonowanie poznawcze, motoryczne, manualne (zajęcia korekcyjno-kompensacyjne)
https://docs.google.com/document/d/10S6WMS34MIbKPtu4VJOzLFut8U5KaHz_-mYbrNolgJ8/edit?usp=sharing
Wordwall
1. Teleturniej na odnośnie różnicowania konstruktywnych i agresywnych sposobów radzenia sobie ze złością dla starszych uczniów (7-8 klasa i szkoła ponadpodstawowa)
https://wordwall.net/pl/resource/2591863/psychologa/sposoby-radzenia-sobie-ze-z%c5%82o%c5%9bci%c4%85
2. Wykreślanka z emocjami i uczuciami
https://wordwall.net/pl/resource/1064061
3. Połącz nazwy emocji/uczuć z ich opisami.
https://wordwall.net/pl/resource/1041239
4. Dobry i kiepski kolega
https://wordwall.net/pl/resource/6020003
Ściąga o emocjach
1. Ściąga o radości - filmik
2. “Ściąga o radości” - materiał do wpisywania w pliku pdf
https://drive.google.com/file/d/1Kgx59MdPxzdzZzkqIfAHiOxpeyfWI5nd/view?usp=sharing
3. “Ściąga o złości” - materiał do wpisywania w pliku pdf
https://drive.google.com/file/d/1lmb2NYDrh0VJZw2VCF11UJvL3CdHZ9nH/view?usp=sharing
4. “Ściąga o smutku” - materiał do wpisywania w pliku pdf
https://drive.google.com/file/d/1yEODMsUu70UxTI67sAdhP5ze8q9YEdjQ/view?usp=sharing
5. “Ściąga o strachu” - materiał do wpisywania w pliku pdf
https://drive.google.com/file/d/1nRXqvGYB3go_1PQWTKOjkUudmaNGQasd/view?usp=sharing
6. “Ściąga o obrzydzeniu” - materiał do wpisywania w pliku pdf
https://drive.google.com/file/d/1Z6B971SfDYjUCKcjb6g-888sNASprYS0/view?usp=sharing
7. “Ściąga o zdziwieniu” - materiał do wpisywania w pliku pdf
https://drive.google.com/file/d/1yVxAKEUsUFybWI93VVBjM6IW_CUrLET4/view?usp=sharing
Moje materiały w pdf z możliwością edytowania w pliku
1. “Dobry i kiepski kolega”
Karta pracy dot. zachowań świadczących o tym, że ktoś jest dobrym lub kiepskim kolegą. Wersja kolorystyczna: kolorowa. Grupa wiekowa: od 2-3 klasy szkoły podstawowej.
https://drive.google.com/file/d/1jqTtDTQgguf5zzhE8GkAHhRS9rBa9WkD/view?usp=sharing
2. “Jak się czujesz gdy”
Należy określić jaka emocja lub uczucie pojawia się w nas w opisanej sytuacji.
https://drive.google.com/file/d/10zvkejl2baveadDl7PqvJCcdNqRuPkz_/view?usp=sharing
3. “Synonimy”
Dopasowanie nazw zbliżonych emocji i uczuć.
https://drive.google.com/file/d/1mgvZJ67NccoAlDjQC6o3NJkDolhgL-Qw/view?usp=sharing
Komentarze
Prześlij komentarz